Vinterjacka

Har ju snackat om att jag ska köpa en Canada Goose jacka, men ja..
1) dom har bara M/L kvar (jag ska ha typ XXS/XXXS)
2) lönen räcker tyvärr inte längre (för denna månad)

En tjej på mitt jobb har en Boomerang jacka som jag tycker är dösnygg, så jag har tänkt kolla in på Boomerang om jag hittar nåt där, på lördag tror jag. Sen så tänkte jag kolla Peak Performance, Stadium, Esprit och Benetton o se vad dom har för utbud. Nån jacka ska det bli iaf, kan ju inte gå runt utan en rejäl vinterjacka :)
                                  
                                                 Ser riktigt mysig ut!

Kommentarer
Postat av: Ann

Boomerang`s är också mysiga jackor! :)

2009-10-26 @ 22:39:07
Postat av: Sammy

Jag måste också ha en ny jacka, har en peak men den har allitd varit för stor, känner mig som en köttbulle haha. Älskar boomerangs jackor!

2009-10-26 @ 23:06:46
URL: http://sammysalina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken affär kommer jackan på bilden ifrån ? =)

2009-10-27 @ 20:12:06
Postat av: Jenny

Ann: Jaaa dom är jättemysiga :)

Anonym: Boomerang!

2009-10-27 @ 21:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0