Dålig uppdatering

Hej och sry för otroligt dålig uppdatering men ja, för det första är jag inte värsta storbloggaren så vad kan man egentligen vänta sig ;) och för det andra så har jag inte kunnat blogga. Har jobbat och så blev det ett träningspass även idag.

Igår kom Jacob över ett tag och vi myste och såg på ... ja gissa vad? Ja bilprogrammet Top Gear igen! "Sååklart!" haha

Nu ska jag äta middag och se på tv


En Jenny på jobbet.. och en Jenny påväg ut på krogen (men i nattlinne här haha)

Kommentarer
Postat av: Irma

Min pojkvän tittar också på top gear! fin blogg :)

2009-09-02 @ 19:02:33
Postat av: Jenny

Haha ja det verkar ju verkligen vara någon sorts pojkvän grej..

Tack så mkt! :)

2009-09-02 @ 20:04:35
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0