Inte igen......

Hej bloggen! Sry för ett litet uppehåll men som sagt har kämpat med jobbet.

Har hänt en jättejobbig och tråkig sak, ska inte gå in för mycket på det men kan säga att jag har förlorat min mobil och min ipod (stulna). Jag förlorade ju mobil, ipod, plånbok och busskort bara för ungefär ett halvår sedan när jag var på krogen (Huset) och även fast jag gjorde polisanmälan såg jag ju inte röken av något förutom mitt dumma csnkort som man aldrig använder. Det lär jag inte göra nu heller.

Så det känns lite segt att få gå igenom det här ännu en gång.

Så jag är alltså helt okontaktbar haha, förutom hemnumret men det funkar inte så bra det heller för vi har något strul där. Och ingen musik har jag.. livet är bra jobbigt ibland!

Kommentarer
Postat av: ann

nä va hemskt!

2009-09-22 @ 19:42:04
Postat av: Jenny

Mmm jo det var faktiskt riktigt segt :( blev så chockad också.. trodde inte jag var så oturlig eller vad man ska säga

2009-09-22 @ 21:59:02
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0