Heeeeeeeeeeeeelg

Hej!

NU är det äntligen helg, hurra hurra. Är råsliten efter den här jobbveckan då jag jobbade över några timmar men nu känns det desto bättre, har en skön ledig helg att använda och ska sova minst 12h/natt.

Idag blev det jobb 11-19 och efteråt kom älskling och vi gick och först åt lite kladdkaka och kaffe, därefter nachostallrik. Alltså efterrätt före middagen.. hm

Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske åka till stan och orka leta efter en tröja jag vill ha. Kanske utgång på kvällen? Fortsättning följer på den.

              


Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha bra där, efterätt före middagen :P

2010-04-17 @ 11:39:14
Postat av: Jenny

always... ;)

2010-04-17 @ 11:56:54
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0