Lördag

Jag har verkligen beslutsångest idag. Först tänker jag vara hemma och ha mysig filmkväll, sen ska polarna ut och man är taggad och börjar välja kläder. Sen inser man att man inte har några kläder (och inga pengar heller för den delen) så då blir det hemmakväll iallafall. Nästa helg får blir det utgång.

Är fortfarande sugen på att dra ut men utan kläder och pengar kommer jag tyvärr ingenstans. Och ja jag är en sån person som måste ha rätt kläder på mig annars förstörs hela min kväll - jag blir deppig och då kan jag lika gärna dra hem (tråkigast i världen jag vet) men aja thats me.

Nu ska jag snart se på Bond på 3an iaf! :)

             
    Hehe så här ser min säng ut just nu.. blir alltid så när jag ska försöka välja kläder


Kommentarer
Postat av: Jennifer

HAha samma här! Men åh vi kunde bildat team igår ju jenny. Jag hade inga bra kläder och inte ett enda litet öre, men jag hade kul ändå :P! fast hemmakväll är iofs inte heller helt fel

2010-04-18 @ 17:37:37
URL: http://tvaleenden.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0