Snart Sommar

Hej bloggen

Idag har jag gjort lite nytta iaf. Ligger nämligen hemma och är förkyld så det kunde man ju inte tro!

Först satt jag hela gårdagkvällen och sökte resor, sen bestämde jag mig imorse för Turkiet. Så imorse satt jag hela morgonen fram till någon timme sen och hittade massa fina resmål. Efter extremt mycket jämförande hit och dit mellan alla hotellen bestämde mig sedan för detta fina som nu är bokat för mig och älsklingen 7/7-14/7:




Sen skickade jag även in min semesteransökan vilket tog ett antal timmar, krångligare kan det knappast bli säger jag bara...

Kommentarer
Postat av: emma

wiiie, när du säger mig och älsklingen antar jag att du menar mig! så vad ska packa ned tycker du?! ;)

2010-04-10 @ 22:13:30
URL: http://krampis.blogg.se/
Postat av: Anonym

naajs! hur blir det med våran resaa?

2010-04-12 @ 19:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0