Torsdag

Hej min kära kära blogg

Vad har Jenny gjort idag då, jo hon har jobbat sen klockan 7 imorse faktiskt. Steg upp vid halv 5 för att sedan gå ut i kylan och mörkret mot arbetet. Jag slutade i och för sig klockan 2 men jag är inte mindre trött för det.. får väl kanske skylla mig själv för att istället för att åka hem direkt åkte jag till centralen och strosade runt i regnet till diverse affärer. Är ju H&M Clubdag idag som jag hoppas ni vet och då måste man ju faktiskt inköpa något åtminstone,. (visar lite av mina köp tomorrow).

Nu ska Jenny se på film och duscha och SOVA för imorgon är det ..gissa vad? Joooobb!

Ps. Förresten nu är första delen av älsklingens och min resa betald..<3<3 längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0