1a Augusti

Hejhej

Igår var jag ju som sagt hos Emma, och spenderade hela kvällen där tillsammans med Sanna och Emmas polare Denise. Vi snackade en extremt massa nödvändigheter och onödigheter, så det vart en lyckad kväll :D Plus att Emma lagade en jättegod middag hihi. Måste göras om snart!<3

Idag vaknade jag hyfsat tidigt, klockan 9. Bra för imorgon ska jag upp vid 4 eller nåt (jobbar 6-15)..
Har precis städat rummet lite, annars har jag inte gjort så mycket roligt idag. Sent ikväll kommer syrran hem från Grekland också.. lär ju vara gaaanska mycket brunare än mig, suck.


Kommentarer
Postat av: Nawal

Synd att jag missade det, men ni verkade ha super. Får vara med nästa gång.

Kram

2010-08-01 @ 19:54:38
URL: http://newl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0