Att rösta eller att inte rösta

Godmorgoon!

Vaknade vid 10 imorse, sent för att vara mig nuförtiden. Drömde massa konstiga drömmar.
Har precis städat klart rummet och ska börja fixa mig för att åka mot jobbet för att möta upp älsklingen som slutar 15 (exakt samma sak som för en vecka sen hihi).

Det är ju val snart. Är inte alls insatt. Men jag ska nog göra det.. gjorde ett sånt där test på dn.se och svt.se och jag kom närmast Kristdemokraterna haha. Bra?
Men vi får se, jag jobbar ju på valdagen dessutom.


Jättefin solnedgång utanför fönstret för några dagar sen... :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det var inte val förra året blondie

2010-08-24 @ 14:56:33
Postat av: Jenny

meeh nåt sorts val var det för jag kom ihåg att mitt ex röstade

2010-08-25 @ 14:25:10
Postat av: Anonym

Kyrkovalet ...

2010-08-26 @ 10:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0