Det är dags igen


Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att äntligen få träffa Emmis och Sannis
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov

Vad gjorde du för 15 min sedan: Åt en god middag med föräldrarna

Det sista du sa högt: Tack för maten

Det senaste någon sa till dig: Varsågod :D

Vad har du druckit idag: Varm choklad, Vatten och Ramlösa

Vad var det senaste du åt: Middag(!): Parmaskinka, omelett med paprika och grejer, sallad med tomat, rödlök och basilika

Vad var det senaste du köpte: Tandkräm och godis

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit

Vad är det för väder hos dig nu: Sol/Moln

Godaste glassmaken: Hmm.. daim!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Japp

Sover du tungt: Nja. Vaknar av minsta ljud.. ibland!

Drömmer du mardrömmar: Om jag ser skräckfilmer
Favoritklädsel: Jeans först och främst, sen nån snygg topp till och sköna skor.. typ keds. Och skinnjacka

Favoritlåt just nu:  Robyn - Dancing on my own

Vad ser du om du tittar till höger: Min balkong

Vad gör dig glad just nu: Att jag är ledig

Vad ska du göra härnäst: Läsa bloggar

Höger eller vänsterhänt: Högeeeer

Humör just nu: Rastlös som tusan

Favoritgodis: Choklad!

Kläder just nu: Mjukisbyxor och sammetshoodie från Bikbok

Sommarplaner: Jobba resten av sommaren

Hur många kuddar sover du med: Alltid två

Spelar du något instrument:

Morgon eller nattmänniska: Morgon

Är du kittlig: Ja..

Snarkar du: Nej för tusan

Stjärntecken: Firre

Äckligaste insekten: Spindel utan tvekan

Längtar du mest efter just nu: Min älskling :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0