Hej bloggen

Helloooo

Har tyvärr bara inte känt för att blogga under de senaste dagarna. Men tänkte bara skriva ett litet inlägg nu iallafall! Igår jobbade jag 9-13, stört skön tid I love, sen åkte jag in till stan en stund. Eller okej i flera timmar, jag var galen. Jag gick runt i typ varenda liten butik i jakt efter den perfekta skinnjackan, men utan resultat alls. Finns den perfekta skinnjackan ens? Jag måste hitta den! Imorgon fortsätter jakten i Skärholmen.

Hursomhelst, idag var jag ledig. Har bara suttit ute i solen och läst Make Up Stores tidning och suttit här och kollat på Glamourama på tv3 play. Går ju inte ett skvatt på tv som varenda helg. Trist.

Imorgon blir det jobb 12-16, sen ska jag som sagt till Skärholmen där älskling ska möta mig och hjälpa mig. Sen åker vi hem till honom och äter middag och myser järnet hihi. Miss my baby.

Nu ska jag duscha och sen sova tror jag. Godnatt!


gammal bild, för nåt/några år sen, vaknade med världens fluff!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0