Ingen energi kvar

Godkväll

Guuuuuuud vad jag är slut. Jag har kämpat hela dagen 9.30-19, och det känns i fötterna nu kan jag lova. En rolig grej som hände på jobbet idag: Bloggerskan Annie (ni vet Paows polare) kom förbi idag för intervju! Fatta kul om hon började hos oss, jag hoppas :D hon verkar som en bra tjej.

Igår åkte jag, älskling och Onur (hans brorsa) till IKEA i kungens kurva. Vi åt middag (jag köttbullar som alltid) där och köpte världens mysigaste täcke och påslakan till mig och baby. Sen köpte jag även 2 doftljus hem till mitt rum också. 
Nån perfekt skinnjacka hittade jag inte.. :(

Nu ska jag sova! Jobb 10-15 imorn igen, sen ska jag hem till älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0