Lördag

Fredag den 13e igår, är ni skrockfulla av er kära bloggläsare? Själv tycker jag det är lite kul med såna här grejer men tror på det vet jag inte.. lite kanske.

Ikväll har jag massa energi för det är fint väder och jag skulle gärna vara ute och röja, men plötsligt ikväll ska alla åka iväg. Några till England och några till Rhodos.. och syrran och kusinen till The voice. vad är detta tjejer? Ska ni svika mig en dag som denna? Haha. Jaja.. Skulle gärna hänkat på The Voice om det inte vore för att åldersnivån kommer vara lite låg, iallafall om jag skulle hänga med syrran och kussen min.. och deras polare som jag antar inte är över 20. Hehe.

Såå min kväll kommer tillbringas framför en bra film och daimglass. I might survive......might.

Förresten! Har äntligen börjat lite smått komma igång med träningen igen. Känns saftigt bra. Nästa pass blir imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0