Phew

Så då är man nyduschad och snart är det middag. Är helt totalt utpumpad sen träningen.. körde på ordentligt och det känns nu om man säger så. Kan knappt röra mig? Hmm..

På söndagar brukar jag alltid åka hem till min baby men han jobbar natt ikväll igen :( och jag hatar verkligen att sova ensam där så nä... Jobbar ändå 10-19 imorn också. Men sen är jag ledig 2 dagar :D





Hittade lite randombilder från min student med lite släkt. Den 27e ska jag och syrran dra till underbara familjen Cassel där Adrian (bilder ovan) fyller 18! Ska bli stört najs.. kräftskiva och grejer. Och jag som älskar kräftor, hehe kommer stortrivas. Men asså seriöst vad tusan ska man köpa till en 18årig kille? Flaska vin? USBsladd? En klocka? (som att jag hade råd med en klocka) Men hjälp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0