Sry

För ett långt uppehåll. En vecka typ? Inte bra.. men sånt händer här i Jennys blogg. You never know!

Skämt åsido, har jobbat mycket, varit hos älskling mycket och ja lite annat skoj.. som inte visade sig vara som jag hoppats. Men men life goes on.

Min kontostatus har börjat mörkna lite som det brukar nu när lönen närmar sig så det ser jag fram emot.. men jag har ganska mycket jag vill spendera på. Jag har varit i desperat behov av nya glasögon (som jag faktiskt kan se igenom.. de jag har nu har typ fel styrka x10000) i flera år, plus ny dator då min snart har sett sina sista dagar och nya vinterstövlar. Detta var bara det viktigaste.. sen är det ju lite mer om man säger så (Strumpor, LV väskan som jag suktat över så länge nu, presenter hit och dit, jeans, ny skinnjacka, svart eyeliner? och en stor sminkväska som får plats med alla mina grejer.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0