Hemma en stund

Hehe förlåt läsare men jag bor liksom inte hemma längre (känns det som iaf) och då blir det inget bloggande vet ni. Men nu är jag hemma och tvättar kläder och sååånt skoj! :)

Det som jag har gjort dom senaste dagarna är bara jobb och varit hos pojkvännen. Var till och med duktig och jobbade extra i torsdags (11-20) då jag skulle varit ledig. herregud!

Igår var det ju alla hjärtans dag också! Först var det jobb, sen åkte jag och N hem till honom och åt en god middag för att efteråt gå på bio med Zishan och Renée, vi såg Farsan och den var verkligen helt sjukt rolig!




Mitt fina fina fina halsband jag fick i allahjärtansdagspresent av baby<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0