I'll never let you know

Hej på er!

Ååååh jag är sååå sliten så det finns inte. Hela min kropp skriker av att få typ gå i ide. Jag har inte sovit ordentligt på en vecka, jag har jobbat varje dag och jag äter dåligt och på konstiga tider. Jag behöver få tillbaka vardagsrutinerna NU! Kanske kan fixas när vi åker till Sälen nästa söndag (min 20årsdag dessutom!). Kommer passa fruktansvärt fint.

Nu har jag haft konstant huvudvärk sen igårkväll så jag borde varva ner, men nej nu ska jag duscha och fixa mig. Ska dra till baby (inte för att det är nåt dåligt med det,tvärtom) men jag önskar bara att han bodde liite närmre.. ;)

men först ska jag kolla klart på Inglourious basterds!

                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0