Insnöad

Hejhej

Nu börjar jag bli extremt trött på det här vädret, kommer det nånsin ta slut eller? Det har ju snöat konstant nu i flera dagar och sl trafiken blir bara värre och värre, och är det något jag hatar så är det att stå ute i kylan och vänta på försenade tåg/bussar. Och ersättningsbussar hatar jag också.
På Sl:s hemsida står det att dom rekommenderar folket att stanna hemma. Herregud står vi inför en ny istid eller? stanna hemma!? jag vill inte!!

Jaja.

Igår hade jag en rysligt mysig kväll iaf, med min fina vän Ida. Vi drog oss mot centrum (i snön, väntandes på försenade bussar och sånt) där vi införskaffade oss mat, chips, dipp, godis, läsk. Ja allt vi kunde hitta i mataffären helt enkelt. Sen åkte vi hem och såg på Melodifestivalen som var riktigt bra, och därefter spelade vi Buzz och Guitar Hero. Blev även lite film och vid 2tiden pulsade hon hem i snöyran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0