Väntetid

Hejsan bloggen

Idag har jag jobbat, 11-17, och nu sitter jag här och väntar. Vad tror ni jag väntar på? Något som kommer in på kontot klockan 00 :D Jag väntar med spänning säger jag er, för man vet aldrig vad summan blir. Lägre eller högre än väntat, och förra månaden blev den mycket lägre än väntat så jag håller tummarna för en stark vändning.

haha jaja..

Efter jobbet kom Ida förbi som ville ha tillbaks hennes livsviktiga almanacka som hon glömde här i lördags, så vi passade på att gå till ett kebabställe brevid jobbet där hon åt middag och så snackade vi en massa såklart.


Kommentarer
Postat av: emma

asså öh, vadå langa en pittsa.. du börjar bli ghettobarn

2010-02-24 @ 22:58:48
URL: http://krampis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0