Break Your Heart

Hejjjj bloggen

Har inte skrivit dom senaste dagarna, har inte hunnit typ.

I lördags var jag ju på födelsedagsfest för Veronika och Jenny, var hur kul som helst förutom vissa saker men det ordnade sig. Sen var det mindre kul att gå hem i kylan kl 4 också.

I söndags sov jag till 2-3 sen var det jobb 17-00.

Igår var det jobb 11.30-15 vilket gick braaa. Sen träning 17-18.
Och det var även löning! Underbart att äntligen ha pengar igen, har varit fattig i en månad?

Idag var jag hos tandläkaren kl 8 imorse (inga hål, duktiga jenny höhö) sen åkte jag hem och sov till 12. Därefter blev det en shoppingrunda i stan. Ska visa mina underbara köp snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0