Godmorgon

Nu har jag precis ätit frukost och vaknat till lite. Haha det blev typ världens flummigaste kväll igår ever! Hade så sjuukt kul.

Det var jag, Hanna, Sofie och Emmelie, och vi drog först till ett ställe som hette kingstown eller nåt, där vi köpte varsin drink och satt och planerade vart vi skulle sen. Vi drog därefter till Pilot där vi gick in fast när dom sa att det var 100:- inträde orkade vi inte betala så vi drog vidare, vi ringde runt hit o dit och åkte till Medborgarplatsen där vi stod ute i kylan i typ en halvtimme och inte kunde bestämma oss. Till slut så hamnade vi på McDonalds (av alla ställen... stackars mig) där vi satt till klockan 3 och deeptalkade heela natten lång om något oerhört speciellt : (Varning! Oväntat ämne:) Killar.

Haha men det var iallafall en väldigt rolig kväll.. nu är jag helt slut trots 9h sömn och ska jobba ikväll 18.45- 01:30 (fast jag tänker dra vid 23.50 för annars kommer jag inte hem).

                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0