Sjuk

Godmorgon!

Lite ironiskt är detta, så sent som i torsdags när jag jobbade tänkte jag för mig själv: "Gud vad skönt det är att inte vara sjuk. " Jag hatar att vara sjuk, och jag tänkte att jag borde njuta mer när jag är frisk. Sen såklart börjar jag känna mig dålig under fredagsjobbpasset på kvällen, fick dock sluta 2h tidigare så jag klarade mig. Men sen när jag kom hem satte förkylningen igång och nu är jag förkyld som aldrig förr. KUL! Ska aldrig mer säga "oj vad skönt att vara frisk" det leder inte till nåt bra.

Jaja igår var jag ju ledig så låg hemma heeeela dagen och heeela kvällen och kollade på älskade OC. Ikväll blir det dock jobb 17-00 så det får vi se hur jag hanterar.. om det blir alvedondags eller inte.

                         
                                                 Nässpray någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0