Vad är detta?

Vad har hänt med blogg.se? jag fattar ingenting, dom har gjort om en massa. Jobbigt.. jag som hatar förändringar när det gäller sånt man precis lärt sig.

Iallafall! Igår efter jobbet (där jag glömde berätta: jag gjorde världens vurpa och gled över hela golvet. Så jäkla snyggt Jenny.. ungefär lika snyggt som blåmärket jag har på knät nu) drog jag över till grannen med Kaijser. Vi hyrde "Sommaren med Göran" som faktiskt var rejält rolig! Vi snackade massa skit om allt och inget och jag drog hem runt halv 1 tiden.

Nu sitter jag och lyssnar på taggmusik och ska städa. Wohoo!
Ringde precis och bytte min klipptid dessutom, blir nästa lördag istället för imorgon. Synd..

                      
                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0