3 dagar semester kvar

Hejhej

Man blir lite deppig de här sista dagarna, liksom jag alltid blev söndagen innan skolan började i veckan. Så segt bara. Men det finns inget man kan göra åt det så.

Igår åkte jag och pappa till landet över dagen igen, fick träffa min lilla kusin Tilda, supergullig tjej som jag ritade med typ hela dagen. Blev inget badande.. blåste för mycket ute i skärgården.

Idag har jag faktiskt rensat vinbärsbusken i trädgården på mogna bär som vi fryst in. Städade även mitt rum för första gången på riktigt länge. Nu ska jag duscha och fixa mig lite för att möta älskling efter jobbet (okej han slutar 22 så det är ett bra tag kvar...) och åka hem till honom.



Vinbär.. vilka gillar ni bäst, svarta eller röda? Jag röstar svart! Dom är sötare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0