Från och med Du

Oskar Linnros, var inte han med i Snook förresten? Eller är det jag som kopplar helt fel.

Iallafall, Hej på er

Igår var det löning, ett ljusstrimma i mörkret kan man säga. Haha nej så deppig är jag inte.. men visst får man en rejäl ångest när alla andra bloggare drar iväg på underbar solresor och själv väntar månader av jobb innan man kan ens tänka på att resa bort igen. Man får försöka se det positiva.. ska faktiskt bli kul att träffa vissa på jobbet igen. Jag gillar dom.

Idag hade jag tänkt ta det lugnt. Typ åka till centrum och hämta mitt paket linser som väntar på mig sen resan.. plus betala linspaketen+undersökning (runt 2000 bara. lugnt.) :(
Ska för en gångs skull försöka spara pengar nu, till hösten.

Kommentarer
Postat av: Nawal

Japp, Oskaar Linnros är han från Snook ;)

Bara glädjas över att du får lön i alla fall ;) och spara så mycket du kan :)

2010-07-24 @ 12:52:17
URL: http://newl.blogg.se/
Postat av: Nawal

Hej.

Jo jag vet, sjukt vad det kan skilja sig i pris, tänkte faktiskt på dignär ja köpte den, men synd att du inte visste innan, jag visste inte heller förrän jag kom in i butiken och kollade.

Men men,



när börjar du jobba igen? Åhh visst vill man bara åka utomlands igen trots att man redan varit det.

2010-07-24 @ 18:16:43
URL: http://newl.blogg.se/
Postat av: Nawal

Mjo, jag förstår att det känns jobbigt att börja jobba, men man ju hu inget val direkt. Så man får ta det som det kommer.

Ja, jag jobbar lite nu under sommaren, 4 veckor som vaktmästare hos polisen, trivs asbra. :)



2010-07-24 @ 21:14:26
URL: http://newl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0