Lördag

Godmorgon!

Sådär då var två långa jobbdagar över.. men det är ganska mycket more to come om man säger så. Men men! Inatt sov jag äntligen igenom hela natten, jag har nämligen vaknat vid 3tiden 2 nätter i rad nu, pga en läskig film jag och älskling såg hehe.. "The fourth Kind" heter den, handlar om bortföringar av utomjordingar (låter tråkigt men den var riktigt scary faktiskt). Men nu har man gått vidare.

Ska duscha och fixa mig nu, och äta lunch, sen åker jag in till Tcentralen och möter Sanna, vi ska hem till Emma (båda gamla arbetspolare hehe) och mysa hela dagen/kvällen :)

             
                                   Alltså guuuuuuud vad jag vill tillbaks....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0