Mysväder

Visst vill jag också ha sol, jag vill ha kvar brännan, men ändå kan jag inte låta bli.. så himla mysigt väder! Plus att jag kan använda mina nya (faktiskt skitsnygga) jeansleggings som jag desperatköpte igår. De sitter like a glove. Och jag har faktiskt inga jeans som sitter bra.. så det var ett måste. (hehe vem är bäst på att hitta bortförklaringar? nej men seriöst. jag behövde dom.)

Nu ska jag äta lunch och sen dra antingen till stan eller direkt till älsklingen.. blir nog det sistnämnda. Om han är vaken? 

Imorgon börjar ju jobbet. Med en jäkla start: 10-19. Suck kommer Jenny överleva detta?

            

Kommentarer
Postat av: Nawal

Nej, du behövde inte alls dom! Haha skojjar!



Ja, visst är det mysigt med lite regn ibland. När man är inne och ser på film eller läser.



Va söt du är, saknar dig med ska du veta, och Emma, ska nog träffa henne och fika i veckan hoppas jag.



Vi borde också ta en fika nån dag om du har tid?



Kram

2010-07-25 @ 12:16:15
URL: http://newl.blogg.se/
Postat av: Nawal

Och lycka till imorgon ;)

2010-07-25 @ 12:16:44
URL: http://newl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0