Oskrivna lagar och höst

Vaknade redan vid 8:30 imorse men kände att det var inte läge att gå upp så pass tidigt en ledig dag.. det kändes fel. Det vore att bryta mot lagen. Så jag väntade en halvtimme tills jag tillät mig att vakna till ordentligt.
Sen vid 12tiden åkte jag in till stan en liten tur.



Jag prövade den här mysiga jackan.. men den satt inge vidare på.

Men nåt liknande skulle jag gärna sätta på mig höstiga dagar. Ja. HÖST. Smaka på ordet. Höst. Snart är det Höst. Just nu kan jag tänka mig höst, men när det väl är dags vet jag att jag kommer ångra mig. Man blir visst aldrig nöjd.

Kommentarer
Postat av: Alice

Fett snygg outfit!

Jackan var sjukt snygg och är fett inne i höst

2010-08-02 @ 09:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0