Börholmen

Imorgon skulle jag egentligen jobbat 10-16,men en snäll person på jobbet tog mitt pass. Så jag kommer istället åka till vårt landställe, där jag inte har varit på typ 6 år. Vi var där över dagen för 2 år sen, men det minns jag knappt. Nu ska vi i och för sig och dit bara över dagen igen, men ändå. Kommer bli jättehärligt, jag älskar egentligen vårt landställe. När jag var liten fiskade jag dagarna till ända, var en riktig storfiskare minsann. Duktig också. Men mest brukade jag vara vandra omkring på ön (ja det är en jättejätteliten ö.. som man går runt på typ 10 min haha) och filosofera. Hahaha. Men skärgården är verkligen det bästa jag vet. Trivs enormt bra där, alla dofter och den friska havsluften.. Alla djur. Och att köra båt! Roligaste som finns.
Vi har förresten ingen el på vårt landställe, men det har bara varit skönt att komma ifrån. Det får en att läsa en massa istället, något som aldrig hinns med hemma.



där är den lilla ön.. Börholmen. Ljusterö ligger precis åt vänster tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0