Dagen före

Hejsan!

Idag jobbade jag 10-19, kom hem för nån timme sen. Åt middag med älsklingen på ett ställe precis vid jobbet, sen skulle han jobba natt och jag åkte hem och åt jordgubbar och däckade. Är heeeeeelt slut!
Imorgon väntar 4h jobb, fast på Slussen faktiskt. Blev ditskickad för dom behöver tydligen hjälp, ni vet bröllop och grejer. Hoppas inte det blir alltför kaos?

Bröllopet ja. Vet inte om jag är så intresserad, kanske vore kul att se, men nu missar jag det. Direkt efter jobbet imorgon kl 16 ska jag fort fort ta mig hemåt. Måste slänga i mig mat, duscha, stressa, sminka och fixa mig innan jag tar buss och tåg mot Käppala på ön där det väntar en dubbel-20-års-fest! Kommer bli hur kul som helst, men jag är bara rädd att det kommer bli riktigt kyligt.. jag klarar inte av kyla

                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0