Juni eller?

Alltså vad är det här för sommar egentligen?? Regnmoln och kallt varje dag ju, man blir ledsen. Aja inte mycket att göra åt saken.

Idag blev det jobb 11-15, höll på en halvtimme att väcka älsklingen imorse som också började 11.,. inte så lätt som man kan tro. Förstår inte hur man kan ha svårt för att gå upp på mornarna, ringer min klocka vaknar jag direkt och slänger mig upp. Inte mer med den saken.

Efter jobbet åkte jag hem och slängde i mig lunch, hade tänkt träna och träffa polare efteråt men det blev ingetdera. Friskis hade stängt just den här veckan (såklart) och varken polarna eller jag orkade ens lämna hemmet.. jag fick dessutom huvudvärk, så jag ska ägna mig åt tvätt och dusch nu istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0