Making me money

Hallååååå

Igår var det ju dubbel-20-års-fest i Käppala, och gud vad kul det var! Något dansande blev det inte men inte gjorde det nåt, var rysligt trevligt ändå. Sköna glada människor.
Vid 1 snåret drog jag mig hemåt och somnade kvickt, har inte varit uppe så sent på länge hahaha. Gammal har man blivit.

Idag har det varit en dag som man förtjänar, men låg och myste i solen ett bra tag så det var okej. Dock är jag lite arg på mig själv att jag inte åkte hem till älsklingen som jag tänkt.. jag ser inte fram emot att lägga mig och sova utan honom. Nån som vill skjutsa?







Kommentarer
Postat av: amanda

fan jenny du tog ju lite bilder trots allt! jag tog 1 bild HAHA

2010-06-20 @ 22:35:53
Postat av: Jenny

HAHAHA 1 bild! du är ju för bra

2010-06-22 @ 18:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0