Flytta hemifrån

NU har jag ställt mig i Stockholms stads bostadsförmedlingskö. Känner mig riktigt dum som inte gjorde det direkt när jag fyllde 18 när jag fick brevet från dom.. men jag tänkte typ äh vadå jag ska inte flytta på flera år? Nej men pucko man får inte direkt lägenhet direkt. Sen ville jag inte betala 275 kr/år heller haha. Nu är det ju till och med sänkt till 225. Jaja inget att göra åt, bättre sent än aldrig.

Man måste tydligen vara aktiv hela tiden och anmäla intresse och grejer, har inte riktigt fattat allt men nog ska jag vara aktiv alltid. Är stört sugen på att flytta nu!
Är helt hundra på att jag skulle klara det galant. Jag VILL diska. Jag vill tvätta. Dammsuga. Bädda. Laga mat. Handla. Köpa egna tallrikar...men mest av allt: ha en egen garderob(!!!!) Ja allt sånt som hör till. Är ju helt underbart. Önskar jag kunde spola fram till den dagen jag börjar packa ner mina grejer i flyttkartonger.

              


Kommentarer
Postat av: Emma

Allt det där är inte speciellt kul i längden kan jag meddela :p ska hem till Stockholm i helgen och bli ompysslad ..härligt! Njut så länge du kan säger jag bara!

2010-03-30 @ 21:30:22
URL: http://emmisjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0