Jag lever

Hej bloggen!

Har inte blivit några inlägg på ett bra tag nu så jag kände att det var dags.

Ja vad har hänt, jag har varit i Sälen med familjen. Det var jättekul och det var otroligt skönt att åka skidor, något jag längtade efter rejält. Men det största av allt: Jag fyllde 20! Kändes både kul och lite tråkigt, redan 20 liksom shit. Jag trodde jag skulle springa till systemet direkt men nä, varför det (oj vad man är vuxen).

Sen kom jag hem, jobbade, gick ut med Sofie, Amanda och Jennifer för första gången på månader! Men det blev lite misslyckat, vi hade jättekul på "fördrinken" men när vi väl kom dit blev vi lite otaggade. Slutade med att jag och Jennifer drog hem och de andra gick till ett annat ställe.

På senaste tiden har jag varit extremt otaggad på utgångar faktiskt, och väldigt taggad på mysiga hemmakvällar. Frågan man ställer sig är ju om det bara är en period (som förra året då jag och Sofie var ute varenda helg) eller om man helt enkelt har tröttnat?


Kommentarer
Postat av: jennifer

hahah satt stilla i en timme på collage och stirrade :P KUL!

2010-03-20 @ 18:59:30
URL: http://tvaleenden.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0