Mars

Oj vad dåligt med bloggande det har blivit den senaste tiden, sry hörni.

Nu är det den 2a mars, och på söndag fyller man 20! Min sista tisdag som 19åring.. galet.
Då åker vi även till Sälen till på torsdag, så då blir det tyvärr inget bloggande alls. Men det passar jättebra är helt sliten känner jag.

I helgen var det jobb och födelsedagsfirande (för min moster, min kusin Vendela och för min syrra). Även lunch på Grand med familjen, väääldigt god mat.
Sen i söndags var älskling hemma hos mig och myste :)

Idag har jag jobbat 11-16 och nu ska jag iväg på träning. 

              


Kommentarer
Postat av: amanda

men jennyyy! langareee :D

2010-03-02 @ 20:47:38
Postat av: Jenny

hehHEHEHEHEHehH

2010-03-02 @ 21:53:38
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/
Postat av: amanda

weweweeee!

2010-03-03 @ 12:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0