Hej

Mitt liv består i stort sett bara av jobb just nu, så alla vet.

_______________________________________

I veckan har jag ändå faktiskt hunnit vara med älskling, då jag sov hos honom typ varenda natt<3


Idag fick jag njuta av min första hela lediga dag med sol. Jag tycker det känns konstigt, för ett år sen var jag typ brun nu, jag hade solat massor redan efter skolan och var redo för sommaren. Nu får min hud en chock av att ens vistas i solljus för jag spenderar alla dagar inomhus på jobbet? Jag hänger inte med i mitt liv

fast okej nu vistades jag ju inte direkt i solljus, jag låg och stekte som en galning :)
får ta mitt straff:

Omvandlas till snygg bränna över natten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0