We could be the same

Hej på er!

Idag har jag bara legat i solen med syrran hela hela dagen, riktigt härligt. Eller ja jag städade rummet också.
Nu sitter jag och kollar på "Mia och Klara" på datorn men börjar få huvudvärk så ska dra mig mot sängen och kolla på "Bridget Jones Dagbok" istället.. sen lär jag somna, är helt slut och imorgon väntar 9h jobb.
Längtar till på tisdag då slutar både jag och min älskling 3 så då ska vi hitta på nåt efteråt<3 Love
_________________________________________________________

Juste förresten igår ja
: ESC, Tyskland vann. Jag är enormt besviken. Jag gillar inte låten alls och är så arg för Turkiet blev 2a.. har Europa fel på öronen? Klart Turkiet var bättre. Dom var bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0