Ängeln i rummet

Hallå

Jag kan knappt skriva just nu, för mina fingrar har inget blod i sig typ. Jag menar allvar, det är inte kul. Alltid samma sak varenda vinter, mina jäkla fingrar. Finns det fingervärmare? Jag såg nåt om fleecefilt på Siba med värmegrej inbyggd i, ska jag nog ta och investera i. Jag klarar inte av denna kyla!!

I helgen då. Var på Lobby i fredags med Sofie, såååå kul som vanligt. Blev joinade av tre av hennes polare från hennes jobb också, skoj! Dansade till 2-3 tiden då det spårade ur på olika sätt, sen hemåt. Kom i säng vid 4 och mådde ju måttligt bra. öh.

I lördags pepparkaksbakning! I går första advent. Idag jobb 10-19, och 10 månader<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0