Drip drop

Hejhej

Gårdagskvällen gick bra, blev lite kaos men det var ju väntat med två små barn som ska försöka läggas av mig för första gången ;) Och när jag försökte sätta på dvdn i en halvtimme med fel kontroll.. jo jag tackar.

Idag skulle jag nog helst vilja sitta inne och inte göra nånting, men det skulle väl inte vara så bra, är lite sur idag också men av andra anledningar än igår. Så det är bättre att gå ut och göra något av dagen. Ska snart äta lunch och sen dra till stan med Ida. Måste köpa ljusslinga och adventssljus eller nåt..

Men det lockar ju måttligt att dra ut i det här vädret! :(


Ett sånt här ljus som man tänder lite varje dag vill jag ha. Vad heter dom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0