Periodare

Hallå!

Verkligen ledsen för den dåliga uppdateringen, men jag är en riktig periodare. Just nu är jag inne i nån slags period då jag verkligen inte känner för att blogga.. hemskt :) Men det kommer tillbaks.

Iallafall tänkte jag skriva lite idag. Efter en ganska lång arbetsvecka blev det äntligen helg, och nu är jag ledig i 4 dagar! (idag är 2a dagen). I fredags kom jag hem vid 9 tiden och somnade senare.
Igår var det ju Alla Helgons Dag så familjen åkte till gravarna och tände ljus. Gårdagskvällen spenderade jag hemma.. hade funderat på att dra ut men njae, var inte riktigt pigg på det. Så det blev Lost och mys.

Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade strax innan 10. Ikväll ska jag åka över till min älskling, och ska vara där hela dagen imorgon. Typ första gången sen i somras som vi har en hel dag tillsammans? Blir förmodligen bio... Vill se Paranormal Activity 2! :)

Glömt att visa lite bilder från hans födelsedag, paketen från mig och tårta:




I 2 av paketen låg tröjor, en stickad tjocktröja eller vad man ska säga och en svart baströja. I Åhlénspaketet låg en jättefin halsduk från Marc O'Polo. Tror han blev glad.. sen får han hårda paket till julen hihi.

Kommentarer
Postat av: Nawal

Åh den där tårtan fick jag när jag fyllde år förra året med, skitgod!

2010-11-07 @ 14:15:13
URL: http://newl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0