Får jag sova nu?

Som alla vet vill man ha det man inte kan få. Jag vill ha sömn. Jag känner mig helt otroligt trött just nu, bara för att. Grejen är denna: Jag ska för första gången i mitt liv jobba natt imorgon 22-06, och senaste gången jag var uppe till 06 var flera år sen typ? hahaha. Men jag minns inte sist iallfall. Så för att ens kunna hålla mig vaken den natten måste jag senast lägga mig vid 4-5 tiden imorgon. Alltså om 9 timmar. Herregud. Jag kommer inte klara det................

PLUS att jag fick ont i halsen idag. Kommer säkert bli sjuk, och utan sömn blir jag alltid sjuk. Yey


Kommentarer
Postat av: Nawal

Haha lycka till nattpass :p

2010-10-22 @ 11:21:45
URL: http://newl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0