Har nån lite värme

Hejsan

Sitter just nu i mitt rum och fryser ihjäl. Jag kan knappt röra mig för jag har så fruktansvärt oerhört extremt ont i fötterna från arbetsdagen, men jag måste verkligen vira in mig i tio filtar snart innan jag tuppar av..

Aja. Idag blev det alltså jobb 7-15 så jag fick lidande dra mig upp klockan 5 imorse. Sådär halvkul på fredagar. Ikväll hade jag varit ute och röjt (som alla andra typ?)om det inte vore för lågt belopp på kontot och fotvärk. Och störd trötthet. Haha att jag ens funderade över saken.. Nej Jenny! En annan kväll.

Imorn är det ju dessutom hemmafest på ön så det blir till att ladda inför det.



Kommentarer
Postat av: nawal

utekvällar är överskattat!!

Hemmafredagsmys är bäst :)

2010-10-15 @ 19:57:13
URL: http://newl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0