Hey hey

1a Oktober! Ja det känns ju, höst vilken dag som helst här nu. Sen var det ju även sista dagen för 50öringens liv igår.. känns skönt men ändå lite konstigt. Aldrig mer!

Idag var jag ledig. Har inte gjort så mycket, varit hos mina barnvaktsbarn eller vad man ska kalla dom haha :) Emelie och Matilda, jättelänge sen vi sågs! Så otroligt söta är dom.. ville att jag skulle stanna på middag hihi.
Men ikväll är jag och syrran ensamma hemma så vi ska bunkra upp med lite B&J's och se nån bra rulle.

Imorn drar jag med mamma och syrran in till stan, dom hittar alltid så bra saker när dom åker in ensamma, så nu ska jag följa med och se vad deras hemlighet är....

Trevlig kväll


Köpte den här till den äldsta tjejen Matilda.. uppskattades ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0