Lite rolig grej

Hahaha. Jag har glömt berätta en lite rolig sak.

Förra veckan när jag och älskling skulle gå till tbanestationen stannade vi som vanligt till vid kiosken för att han skulle köpa redbull till frukost, och även kexchoklad. Så frågar han i vanlig ordning mig: "Ska du ha nåt?" och jag svarar som alltid "Neej". Så går vi och sätter oss, och jag ska såklart smaka av allt. Då säger han "om jag hade varit svensk nu, hade jag sagt: Varför köpte du inget eget förut när jag frågade dig om du ville ha?" Så skrattar vi och jag svarar "visst".
Vi sätter oss på tåget, och jag börjar läsa min tidning. Sen plötsligt rycker han tag i den för han vill läsa. Då utbrister jag "men hallå varför tog du inte en egen!!?" Hahahah. Vadå typiskt svenskt liksom.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

:):):):):):):):):):):):):):)

2010-10-09 @ 09:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0