Nästan där

Hejhej

Idag var jag som sagt i stan och det blev lite köp, dock är jag flera flera tusenlappar fattigare... det känns! Känns som man har förlorat en bit av ..något. Haha

Visar allt snart. Men nu till en liten funderare:
Jag köpte ju min fina Boomerang jacka förra året, som jag kommer ha många kalla vintrar framöver, MEN vill jag köpa en till lite mer höst/vinterjacka som man slipper vara försiktig med (tänker utekvällar typ)? Billig i så fall, funderar på denna som jag prövade idag från Gina:


Alltså jag vet verkligen inte. Är det fullständigt onödigt eller bra kap? (399:-) Den är skitskön o så.. men lite väl ullig för höst kanske? åååh

Kommentarer
Postat av: Emma

Tycker jag låter som en bra idé, så kan du hänga in den på krogen och slippa oroa dig att den ska bli stulen ..den ser ju rätt varm ut så borde du kunna ha utekvällarna i vinter också ; ). Så ett bra köp säger jag! Haha : )

2010-10-13 @ 19:22:17
URL: http://emmisjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0