Bråttooooom

Haha jag har haft en riktigt stressig dag. Allt har jag fått göra typ supersnabbt för att hinna med. Fick snabbt äta frukost efter min snabba sovmorgon, fick snabbt åka in till stan och snabbt gå igenom alla affärer, sen blev det en snabblunch med mamma och sen snabbt rösta och sen snabbt hem och ta en snabbfika. Nu måste jag skriva ett snabbt inlägg innan jag åker tillbaks till östermalm igen.. ska ju som sagt på middag hos Stina tonight, mycket mys!

Ja jag förtidsröstade alltså idag. Första gången för mig, men det var inte så svårt och nu är det klart.

Nej nu måste jag duscha! Vi hörs när vi hörs


Dagens tråkiga outfit. Byxorna är mer beigea och inte gröna som dom ser ut ´på bilden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0