Fika

Sådär. Då blev ju klockan väldigt mycket här så det blir ett snabbt inlägg nu, är så trött så tänkte lägga mig alldeles strax.

Men iallfall, fikan med Ida satt fint. Vi hade mycket att catcha up så vi snackade på som bara den, och åt massa gott:

haha det ser inte sådär jättegott ut här men jag kom på att ta bild precis efter att jag börjat äta. Jaja, båda vi tog varsin jättegod sallad till lunch.




Jag vet inte vad det är med mig just nu, men jag hittar inte ett skvatt i stan. Finns inget som lockar. MEN jag köpte hem en skinnjacka nu iaf.. dock inte äkta skinn som jag ville utan fejk, men det var den enda som satt bra. Bra pris också så äh, den får bli räddningen, även om den inte var perfekt! Lite grejer på Kicks blev det också. Visar allt imorn om jag orkar efter jobbet 11-20.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0