For what it's worth

Hej på er!

Idag, jag vet inte varför, kanske för att jag är ledig, känns det som den riktiga första höstdagen. Temperaturen ligger på strax över 10 och det är sån där höstig sol. Tycker faktiskt det känns helt okej! Dock är jag väl inte helt redo än för jag har fortfarande ingen bra skinnjacka (haha gud vad jag tjatar om den) plus att jag har inga stövlar och skulle gärna hitta några snygga stövletter.

Igår var det jobb 11-15, men kom inte in förren 11.35 pga växelfel på röda linjen (är så trött på allt knas med tbanan nuförtiden! vad är grejen). Sen åkte jag hem och tränade med Sofie och her sister. Gud vad jag har saknat Sofie! Har inte träffat min snygging på evigheter.. så vi ska ses nästa vecka lite längre bestämde vi, och börja träna tillsammans lite mer planerat framöver.

Idag ska jag fika med Ida vid 12 och sen åka in till stan en tur. Vi hörs efter det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0