Hej

Rubriker rubriker.. alltid på något sätt svårt, man kan göra det enkelt men jag vill försöka ha dom speciella. Svårt som sagt.

Jaja! Godmorgon på er. Eller god eftermiddag eller vad man ska kalla det nu vid 2tiden.
Idag har jag inte gjort ett skvatt, legat vid tvn och sett på King Kong. Åt nyss lunch och nu vet jag inte vad jag ska hitta på.. Skönt.
Såg förresten mitt schema för oktober precis, mycket besviken. Men inte så mycket att göra tyvärr. Bara att ta smällen för denna gång.

Ska lägga upp bilderna på det lilla jag köpte i förrgår nu

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag är också besviken..... har bara fått 47 timmar i oktober... :( och två nattpass :( jag som har sagt att jag inte vill ha nattpass...

2010-09-24 @ 00:57:31
Postat av: Anonym

Vaaa 47 timmar! jag har typ 133 :(.. du kan få några av mig haha. Jag fick 3 nattpass!!! :(:(:(

2010-09-25 @ 18:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0