Kylan kommer

Nu har jag faktiskt sagt farväl för i år till mina sommarkläder och packat ner dom ordentligt i min "lilla" låda. Och samtidigt tagit upp mina mer vintriga plagg, har vädrat allt dessutom. Duktigt. Dock har jag slängt väldigt mycket så det finns inte så himla mycket att sätta på sig men det går väl att ändra på...

Förresten har H&M kommit med nya höst/vinterjackor på hemsidan nu.. kunde inte hitta nåt som föll mig i smaken alls förutom dessa 2 som ser lite mysiga ut:


Men verkligen inget jag tänker lägga pengar på. Äger ju skinnjacka och nya Boomerang som jag köpte förra året, funkar utmärkt om inte bättre.

Och ni vet väl att det bara är 104 dagar kvar till Julafton nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0